.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حمله مکرر رسانه ای به هادی ابراهیمی ؛
آسمان ریسمان بافی مضحک رسانه های معاند برای تخریب مدیرکل صداو سیمای مازندران !
شمال نیوز: سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی ، مدیر کل صدا و سیمای مازندران صدای شبکه تلویزیونی فارسی آمریکا و کیهان لندن و .... را درآورد و گردانندگان این شبکه ها ی ضد ایرانی با آسمان ریسمان بافی مضحک به این مدیر انقلابی حمله کردند .

 

به گزارش شمال نیوز، گردانندگان شبکه فارسی آمریکا و کیهان لندن درمحتوای تولید شده و برنامه پخش شده خود با ابراز خشم از دفاع هادی ابراهیمی از رسانه ملی ، گریزی به 12 سال پیش و دوره معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری وی زدند و ابراهیمی را عامل اخراج پناهندگان افغانستانی از شمال کشور معرفی کردند تا در این روزها که سلبریتی های همنوا با آمریکا در حال اختلاف افکنی و فضا سازی برای اخراج افغانستانی های مهاجر در ایران هستند شاید بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند و چهره یکی از مدیران انقلابی را مخدوش نمایند .

 

به نظر می رسد سلسله یادداشت ها و توئیت های هادی ابراهیمی به شدت به مذاق دشمنان خوش نیامد و پروژه تخریب این دانشیار علوم سیاسی در رسانه های معاند کلید خورده است .

 

البته و قطعا مردم هوشیار ما با رهروی از کلام و راه امام ( ره ) و رهبری معظم انقلاب  که تاکید داشته ودارند که « اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود؛ کارتان صحیح است » پروژه تخریب دشمنان ایران و اسلام را مثل همیشه ناکام خواهند گذاشت .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.